Рада із забезпечення якості вищої освіти факультету ТеСЕТ

Рада із забезпечення якості вищої освіти факультету ТеСЕТ є дорадчо­консультаційним органом при декані факультету та розглядає навчально-методичні i науково-методичні питання організації освітнього процесу, розробляє заходи щодо забезпечення якості вищої освіти відповідно до стандартів вищої освіти та впровадження освітніх інновацій.

Діяльність Ради з якості ґрунтується на принципах колегіальності та гласності обговорення питань, віднесених до її завдань.

У своїй діяльності Рада з якості керується чинним законодавством України, нормативною базою загальнодержавного та внутрішньоуніверситетського рівнів, наказами та розпорядженнями відповідних посадових осіб.

 

Функції Ради з якості

Рада з якості факультету ТеСЕТ є учасником системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти СумДУ та здійснює певні функції, а саме:

  • аналіз стану освітньої діяльності та якості вищої освіти факультету, розроблення для розгляду Радою з якості СумДУ пропозицій щодо вдосконалення цієї діяльності з урахуванням новітніх тенденцій розвитку вищої освіти;
  • експертизу якості освітніх програм підготовки фахівців та надання рекомендацій Раді з якості СумДУ щодо затвердження освітніх програм;
  • аналіз результатів акредитації освітніх програм факультету Національним агентством забезпечення якості вищої освіти та затвердження плану заходів щодо усунення виявлених недоліків, що відносяться до компетентностей декана, завідувача кафедрою, керівника групи забезпечення, гаранта ОП;
  • аналіз результатів опитування внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів щодо якості вищої освіти факультету та затвердження плану заходів щодо усунення виявлених недоліків та врахування потреб зацікавлених сторін;
  • аналіз кадрового забезпечення та підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників факультету на відповідність акредитаційним вимогам, а також стимулювання впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій навчання;
  • аналіз науково-методичного рівня проведення викладачами навчальних занять; рівня організації викладачами освітнього процесу; рівня залишкових знань, умінь та інших компетентностей здобувачів вищої освіти; виконання викладачем кваліфікаційних вимог, наукової та професійної активності;
  • затвердження та контроль за виконанням перспективного плану видань навчально-методичної літератури в розрізі кафедр та факультету в цілому;
  • формування рекомендацій з планування кафедрами роботи з вдосконалення освітніх програм ( організаційно-методичної та науково-методичної роботи) на навчальний рік, у тому числі із урахуванням підсумків акредитації освітніх програм Національним агентство з забезпечення якості вищої освіти, вітчизняними та міжнародними незалежними установами оцінювання та забезпечення якості вищої освіти.

 

Експертиза освітніх програм

Експертизу освітніх програм забезпечує Група експертизи якості освітніх програм, яка входить до складу Ради з якості факультету ТеСЕТ та виконує такі функції:

  • аналіз узгодженості ОП з потребами зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів;
  • аналіз результатів дослідження ринку праці, регіональних потреб у фахівцях відповідної ОП;
  • оцінку результатів аналізу ОП та аналогічних вітчизняних та іноземних програм;
  • експертизу опису ОП та її профілю в т. ч.: структурно-логічної схеми ОП, матриці відповідності програмних компетентностей компонентам ОП, матриці забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами ОП;
  • експертизу навчальних планів ОП в частині освітніх компонентів, практик, атестаційних заходів здобувачів вищої освіти, інших видів навчальної діяльності, їх послідовності та розподілу за періодами навчання;
  • оцінку кадрового забезпечення ОП в частині аналізу накопичених даних про професорсько-викладацький склад та науковців, що беруть участь в реалізації ОП, що містить інформацію про їх профільну освіту, вчені ступені та звання, наукову роботу, статус щодо університету (штатний працівник / сумісник / без оформлення трудових відносин) тощо. Аналізі даних про провідних вітчизняних та закордонних вчених та фахівців-практиків зі сфери виробництва і науки, які залучаються до реалізації конкретної ОП;
  • оцiнку матеріально-технічного забезпечення реалізації ОП, що передбачає аналіз даних про матеріально-технічні умови та фінансові питання реалізації ОП, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій та кабінетів, складного обладнання, спеціального матеріально-технічного та/або інформаційного забезпечення (якщо викладання навчальних дисциплін на ОП його потребує);
  • аналіз соціально-культурного та науково-освітнього середовища ОП щодо можливостей та умов для розвитку особистісних якостей, соціально-особистісних компетенцій і професійних навичок здобувачів вищої освіти, задоволення їх індивідуальних освітніх, дослідницьких та культурних запитів, розширення світогляду, створених окрім навчання на цій ОП.
  • аналіз документів та інших матеріалів, що підтверджують зміни, внесені до ОП за результатами останнього перегляду, з мотивацією, чим вони були обґрунтовані.

Деканат факультету технічних систем і енергоефективних технологій:
Лабораторний корпус "А", кiм. А212;
вул. Харківська 116, м. Суми, 40007, Україна

Телефон: (0542) 33-10-24

Email: [email protected]